מיני מתיחת בטן פתרון ממוקד לתוצאות מרשימות

מיני מתיחת בטן (מתיחת בטן קטנה) היא הפתרון המושלם לנשים אחרי היריון או למי שהשיל משקל רב ונותר עם עודפי עור מדולדלים בחלקה התחתון של הבטן. הניתוח פשוט הרבה יותר ממתיחת בטן מלאה, ההחלמה מהירה, והתוצאות מבטיחות את המראה המוצק והחטוב של פעם.

לצד ניתוחי הגדלה/הקטנה של החזה וניתוחי מתיחת פנים, אחד הניתוחים הפלסטיים המבוקשים ביותר הוא של מתיחת הבטן. אחרי הכל, הבטן וחגורת המותניים הם האזורים היותר מועדים לפורענות ולהצטברות שומן בטני. נשים אחרי היריון, מי שירד במשקל באופן משמעותי, גברים שמתחילים להראות סימני "בטן בירה", וכל מי שביטנו מתחילה להידלדל ושוב איננה מוצקה כמו פעם עם קו מותניים מחוטב – בוחרים בניתוח מתיחת בטן.

אולם לא כל אחד זקוק לניתוח מתיחת בטן מלא. מי שהבטן שלו רופסת רק מתחת לקו הטבור, שהעור המדולדל באזור זה מפריע לו ורוצה להשיב את מראה הגוף לימיו הטובים – יכול לבחור במיני מתיחת בטן, המכונה גם ניתוח בטן חלקי. עבור אנשים שאינם זקוקים למתיחת בטן מלאה, אך עדיין רוצים להשיג בטן תחתונה שטוחה וחטובה יותר – זוהי אופציה מצוינת.

מהי מיני מתיחת בטן?

מיני מתיחת בטן הוא  הליך כירורגי קוסמטי שנועד לתת מענה לעודפי עור ושומן קלים עד בינוניים באזור הבטן התחתונה. בניגוד למתיחת בטן מלאה, המיועדת לכל אזור הבטן, מיני מתיחת בטן מתמקדת באזור שמתחת לטבור, מה שהופך אותה לאפשרות פחות פולשנית עם תקופת החלמה קצרה יותר.

למי מתאימה מיני מתיחת בטן?

מיני מתיחת בטן אידיאלית לאנשים שיש להם כמות קטנה יחסית של עודפי עור ושומן מתחת לטבור. הניתוח הזה פופולרי במיוחד אצל נשים שחוו שינויים קלים במבנה ובצורת הבטן עקב היריון, או מי שירד במשקל אך עדיין נאבק עם שאריות עור באזור הבטן התחתונה.

מהו הליך ניתוח מתיחת בטן קטנה?

בניתוח זה מהדקים את שרירי הבטן התחתונה, ומסירים עודפי עור ושומן. בהשוואה למתיחת בטן מלאה, במיני מתיחת בטן נעשה שימוש בחתך קטן יותר.

הדבר מבוצע בהרדמה כללית או אף מקומית ונמשך כשעתיים. המנתח מבצע חתך קטן ואופקי מעל אזור הערווה, ודרכו מסיר עודפי עור ושומן. שלא כמו במתיחת בטן מלאה, הטבור בדרך כלל אינו ממוקם מחדש. ניתן גם להדק את שרירי הבטן הבסיסיים כדי ליצור מראה שטוח יותר. לאחר ביצוע ההתאמות הנדרשות החתך נסגר עם תפרים והאזור נחבש.

מיני מתיחת בטן יכולה להתבצע גם במקרה של תיקון צלקת לאחר ניתוח קיסרי.

החלמה ותוצאות

ההחלמה ממתיחת בטן קטנה בדרך כלל מהירה יותר וכואבת פחות מאשר לאחר מתיחת בטן מלאה. רוב החולים יכולים לחזור לעבודה ולפעילות רגילה בתוך שבוע עד שבועיים. יש להימנע מפעילות גופנית מאומצת והרמת משאות כבדים במשך 6-4 שבועות. נפיחות, חבורות ואי-נוחות שכיחים בימים הראשונים שלאחר הניתוח, אך תסמינים אלו בדרך כלל חולפים בתוך זמן קצר.

את התוצאות הסופיות של מיני מתיחת בטן ניתן לראות בתוך כמה חודשים, לאחר שהנפיחות ירדה לחלוטין. התוצאה היא בטן תחתונה חלקה ומוצקה יותר עם מראה חטוב יותר. הצלקות מהחתך לרוב מוסתרות היטב מתחת לקו הביקיני ודוהות באופן משמעותי עם הזמן.

עם זאת, חשוב להקפיד על ציפיות ריאליות ולהבין כי הליך זה אינו מהווה תחליף לירידה במשקל או פתרון לרפיון גדול בבטן.

יתרונות

  • זמן החלמה קצר יותר ופשוט יותר מניתוח מתיחת בטן רגיל
  • חתך קטן
  • צלקת נסתרת ופחות בולטת, בצמוד לקו שיער הערווה ומתחת לקו הביקיני
  • גישה ממוקדת יותר לטיפול באזורים בעייתיים
  • אין צורך במיקום מחודש של הטבור – כמו שקורה במתיחת בטן מלאה

מחיר ניתוח מיני מתיחת בטן

מחירו של ניתוח מיני מתיחת בטן משתנה בהתאם למרכיבים שונים: עלות חדר הניתוח (הנקבע לפי משך הניתוח), שכר המנתח, האם מדובר בהרדמה חלקית או מלאה, ועוד. שכר המנתח הוא המרכיב המרכזי, כאשר מחיר זה משתנה בהתאם לניסיון המקצועי, לוותק ולמוניטין של המנתח. הצעת מחיר מדויקת נקבעת לאחר התייעצות מקצועית של המטופל עם איש המקצוע, אשר יבחן את מצבו הגופני והבריאותי של המנותח, את ציפיותיו מהניתוח, וההתאמה האישית לניתוח המבוקש.

מיני מתיחת בטן: בידיים הטובות ביותר

ניתוח מתיחת בטן הוא אחד המורכבים בתחום הכירורגיה הפלסטית ולפיכך דורש מיומנות מקצועית גדולה. ד"ר אריק זרצקי – מנהל היחידה למיקרוכירורגיה בבית החולים איכילוב ולשעבר יו"ר החברה הישראלית למיקרוכירורגיה, בעל רשת מרפאות פרטיות לניתוחים וטיפולים אסתטיים ומנהל משותף (כירורגיה פלסטית) במרכז לאסתטיקה באיכילוב – פיתח שיטות ניתוחיות מתקדמות והוביל מחקר רפואי חדשני, לצד הדרכות קליניות של מנתחים פלסטיים באירופה.

ברשת המרפאות שלו מציע ד"ר זרצקי ניתוחים פלסטיים מכל הסוגים – מתיחת פנים, הרמת פנים, מתיחת צוואר, הקטנת והגדלת חזה, הרמת חזה, עיצוב ירכיים, מתיחת בטן, ניתוח עפעפיים; טיפולים אסתטיים, ובהם טיפולי בוטוקס, הזרקת חומרי מילוי לפנים, עיצוב שפתיים; ניתוחים מיקרוכירורגיים (העברת רקמות ממקום למקום בגוף); ועוד.

ניתוחי מתיחת הבטן של ד"ר זרצקי זכו לפרסום רב בתקשורת, ובהם גם ניתוחי מיני מתיחת בטן. היחס האישי והליווי הצמוד, תוך התאמה מיטבית של הניתוח למנותח/ת באים לביטוי בשלל ההמלצות של לקוחות מרוצים, המשבחים לצד המקצועיות שלו גם את האנושיות והיושרה, תחושת הביטחון והרוגע שהוא משרה, והתוצאות המושלמות.

אז אם גם אתם רוצים להפקיד את גופכם בידיים הטובות ביותר ולזכות בערך מוסף של טיפול – התקשרו לקביעת פגישת ייעוץ מקצועי באווירה חמה ועוטפת:
03-3721913