מיתוסים מול מציאות מה באמת כדאי לדעת על ניתוח הגדלת חזה

למרות הפופולריות העצומה של ניתוח הגדלת חזה, נשים רבות חוששות לעבור אותו בגלל מיתוסים ותפיסות מוטעות לגביו. הבנת ההבדל בין מיתוס למציאות תעזור למטופלות פוטנציאליות לקבל החלטות מושכלות, לחזק את דימוי הגוף שלהן ולהשיב את הביטחון העצמי ללא חשש.

ניתוח הגדלת חזה הוא הליך המשתנה מאישה לאישה, עם אפשרויות רבות המותאמות לצרכים ולרצונות של כל מטופלת. הבנת המיתוסים המוטעים הנוגעים לניתוח הגדלת חזה חשובה לכל מי ששוקלת לעבור את הניתוח. התייעצות עם מנתח פלסטי מוסמך, מחקר יסודי של ההליך והבנת הסיכונים והיתרונות הפוטנציאליים יכולים לעזור לקבל החלטות מושכלות לגבי הגדלת החזה.

בפועל, ובניגוד למיתוסים מוטעים רבים, עם הגישה הנכונה הגדלת חזה יכולה להיות דרך בטוחה ומספקת להשיג את דימוי הגוף הרצוי לכן, להשיב את הביטחון העצמי ולהבטיח איכות חיים.

מיתוס 1: הגדלת חזה אינה בטוחה

אחד המיתוסים הנפוצים ביותר הוא שהגדלת חזה היא מסוכנת. כמו כל ניתוח, גם ניתוח זה טומן בחובו סיכונים, אך הוא בטוח בדרך כלל כשהוא מבוצע על ידי מנתח פלסטי מוסמך ומנוסה. טכניקות מודרניות והתקדמות בטכנולוגיה הרפואית הפחיתו משמעותית את הסיבוכים. על המטופלים לוודא שהמנתח שלהם מוסמך על ידי משרד הבריאות והאיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית.

מיתוס 2: שתלים תמיד נראים מזויפים

אנשים רבים מאמינים ששתלים בחזה יוצרים מראה לא טבעי, טוב מדי. עם זאת, המציאות היא שהגדלת חזה יכולה להבטיח מגוון גדול של מבנים וצורות – החל משיפורים עדינים ועד לשינויים דרמטיים יותר. המראה הסופי תלוי בגורמים כמו סוג השתל, גודלו, מיקומו והאנטומיה של המטופלת. מנתחים יכולים להתאים את ההליך כך שיתאים לאסתטיקה הרצויה של המטופלת ולמבנה גופה, ויבטיח מראה טבעי לחלוטין.

מיתוס 3: יש להחליף שתלים כל 10 שנים

אחת הטעויות הנפוצות היא שצריך להחליף שתלים בחזה כל עשור. אמנם, שתלים אינם מחזיקים מעמד כל החיים, אך אין להם תאריך תפוגה מוגדר. חלק מהמטופלות עשויות שלא להזדקק להחלפה כלל, בעוד אחרות יזדקקו לניתוח נוסף עקב סיבוכים, שינויים ברקמת השד או העדפה אישית. בדיקות סדירות אצל מנתח פלסטי יסייעו במעקב אחר מצב השתלים לאורך זמן.

מיתוס 4: הגדלת חזה מפריעה להנקה

נשים רבות חוששות ששתלים בחזה ימנעו מהן להניק. ברוב המקרים חשש זה אינו מבוסס. בדרך כלל שתלי חזה, במיוחד אלו הממוקמים מתחת לשריר החזה, אינם מפריעים להנקה. עם זאת, חיוני לדון בתוכניות ההנקה עם המנתח לפני ההליך, שכן טכניקות כירורגיות מסוימות עשויות להועיל יותר להנקה עתידית.

מיתוס 5: רק נשים צעירות מגדילות חזה

אחד הסטריאוטיפים הרווחים הוא שרק נשים צעירות עוברות הגדלת חזה. במציאות, נשים בכל הגילים בוחרות בהליך זה. חלקן מבקשות הגדלה כדי להחזיר את נפח השד שאבד לאחר היריון או ירידה משמעותית במשקל, בעוד אחרות עשויות לרצות לשפר את המראה הטבעי בשלב מאוחר יותר בחיים עם היחלשות השרירים. הגיל לא אמור להוות מחסום בפני הגדלת חזה אם המטופלת במצב בריאותי טוב והציפיות שלה ממראה החזה החדש הן ריאליות.

מיתוס 6: צלקת הניתוח בולטת לעין

החתך הקטן שדרכו מוחדר השתל מבוצע בכפל שמתחת לשד ולכן אינו נראה לעין לאחר הניתוח.

לדעת את האמת על ניתוח הגדלת חזה מפי המומחים

ניתוח הגדלת חזה הוא אחד הפופולריים ביותר בתחום הכירורגיה הפלסטית. ד"ר אריק זרצקי – מנהל היחידה למיקרוכירורגיה בבית החולים איכילוב ולשעבר יו"ר החברה הישראלית למיקרוכירורגיה, בעל רשת מרפאות פרטיות לניתוחים וטיפולים אסתטיים ומנהל משותף (כירורגיה פלסטית) במרכז לאסתטיקה באיכילוב – אומר כי מניסיונו הרב בניתוחי הגדלת חזה, לאחר הניתוח, שאינו נראה לעין, "הדימוי העצמי של המטופלות משתפר פלאים, הן הרבה יותר בטוחות בעצמן, רואים עליהן שזה עושה להן טוב, הן הולכות בצורה זקופה יותר, קל להן יותר להתאים בגדים, וכמובן הן נהנות כשהן הולכות לים."

ברשת המרפאות שלו מציע ד"ר זרצקי ניתוחים פלסטיים מכל הסוגים – מתיחת פנים, הרמת פנים, מתיחת צוואר, הקטנת והגדלת חזה, הרמת חזה, עיצוב ירכיים, מתיחת בטן, ניתוח עפעפיים; טיפולים אסתטיים, ובהם טיפולי בוטוקס, הזרקת חומרי מילוי לפנים, עיצוב שפתיים; ניתוחים מיקרוכירורגיים (העברת רקמות ממקום למקום בגוף); ועוד.

ניתוחי הרמת החזה של ד"ר אריק זרצקי זכו לפרסום רב בתקשורת. היחס האישי והליווי הצמוד, תוך התאמה מיטבית של הניתוח למנותח/ת באים לביטוי בשלל ההמלצות של לקוחות מרוצים, המשבחים לצד המקצועיות שלו גם את האנושיות והיושרה, תחושת הביטחון והרוגע שהוא משרה, והתוצאות המושלמות.

אז אם גם אתן רוצות להשתחרר מהמיתוסים המוטעים לגבי ניתוח הגדלת חזה – אתן מוזמנות ליהנות מייעוץ מקצועי של מי שפיתח שיטות ניתוחיות מתקדמות והוביל מחקר רפואי חדשני, לצד הדרכות קליניות של מנתחים פלסטיים באירופה.

התקשרו לקביעת פגישת ייעוץ באווירה חמה ועוטפת: 03-3721913