כדאי-שתקשיבו-טוב-כל-מה-שחשוב-לדעת-על-הצמדת-תנוכי-אוזניים

האוזניים משפיעות על מראה הפנים ועל המראה הכללי של כל אחד ואחת מאתנו. תנוכי האוזניים שהם חלק מאיברי חוש השמיעה שלנו הם חלק בולט שמשפיע מאד על המראה שלנו, הסימטריות והאסתטיות של מראה הפנים שלנו. למי שתנוכי האוזניים שלו בולטים ומפריעים לו או לה במראה האסתטי חשוב לדעת שיש פתרון, הצמדת תנוכי האוזניים – הפתרון הוא פשוט, מהיר קל ולרוב בעל תוצאות נהדרות.

לרוב כשאנו חושבים על טיפולים אסתטיים, קיים חשש מהבלתי נודע, איך תעבור תקופת ההחלמה? איך אראה לאחר הניתוח? האם אוהב את התוצאה ואת איך שאראה?

חשוב לדעת שניתוח הצמדת תנוכי האוזניים יכול לעבור כמעט כל אחד ואחת וכבר מגיל 6, הניתוח הוא ניתוח אסתטי ומכיוון שהוא משפיע על המראה הישיר של האדם שעובר אותו – יש לו השלכות חברתיות והוא יכול לשפר את תחושת הביטחון העצמי ואת התחושה הכללית. ההליך הוא הליך פשוט שנקרא ניתוח להצמדת אוזניים (או הצמדת תנוכי האוזניים). הניתוח עצמו קצר יחסית, זמן ההחלמה סביר ונח ובפעולה יחסית פשוטה הפנים שלכם יקבלו את המראה הסימטרי שיעשה לכם סדר מול המראה, ישפר את הביטחון העצמי ויעניק לכם שקט נפשי ושמחה בלב.

במה כרוך ניתוח הצמדת תנוכי אוזניים?

 

המטרה המרכזית והברורה של הניתוח הזה פשוטה כמו הפתרון שהוא בא לפתור – הצמדת תנוכי האוזניים בזווית הרצויה, ובצורה בה השינוי יהיה אסתטי בלבד ולא יהווה שום מימד של סכנה למערכת השמיעה ולאוזניים באופן כללי. במהלך הניתוח עצמו, יבצע המנתח חתך קטן מאחורי אוזני המטופל, כאשר לאחר מכן תתבצע המתיחה של העור באזור לכיוון הראש עד ההגעה לזווית הסימטרית הרצויה. המנתח הפלסטי יתפור את החתך ויחבוש את האזור. כך נגמר הטיפול שאורך לרוב בין שעה לשעתיים.

הצמדת תנוכי אוזניים כבר מגיל צעיר

ניתן לגשת לבצע ניתוח הצמדת תנוכי אוזניים כבר מגיל 6 ומעלה. עצם היות ההליך פשוט יחסית וכזה שאינו אורך הרבה זמן, הוא מקנה את האפשרות לערוך את הניתוח כבר בגיל כה צעיר. גם זמן ההחלמה אינו קשה כל כך, שכן מדובר בכמה ימים ראשונים של חוסר נעימות המלווים במעט כאבים ולעיתים נדירות יותר גם שטפי דם. לאחר פרק זמן של כ-3 ימים ההרגשה כבר משתפרת באופן משמעותי ואת התפרים מורידים לאחר כשבוע ימים. לאחר תקופה של חודש, כבר תשכחו לגמרי מכל תחושה שונה באזור ותוכלו להתרגל בקלות למראה החדש שלכם. לילדים ונערים שסובלים מתנוכי אוזניים בולטים – לניתוח יש גם השפעה על שיפור תחושת הביטחון העצמי, על ההשתלבות בחברה וההתנהגות החברתית. חשוב לדעת שלא מבצעים את הניתוח לפני גיל 6, מכיוון שבשנים אלה האוזן עדיין מתפתחת ולא הגיעה לשלמות ההתפתחות. כמו כן, הניתוח כרוך בהרדמה מקומית כשלאחר הניתוח יכול המטופל ללכת הביתה באופן מיידי. לעומת זאת לילדים קטנים יותר עלולה להיערך הרדמה כללית על מנת שלא יזוזו במהלך הניתוח, כמו גם השארה להשגחה בתום הניתוח לפרק זמן קצר נוסף.

מאיפה מתחילים ולאן פונים?

כמובן שכמו בכל ניתוח אחר, מומלץ מאוד לגשת למרפאה בה תרגישו בטוחים לעבור את ההליך הזה או כל הליך רפואי או אסתטי אחר. כשתגיעו לאחת המרפאות של ד"ר אריק זרצקי, תהיו בטוחים שהניסיון רב השנים של הצוותים ושל ד"ר זרצקי עצמו יעמוד לצדכם כבר מרגע שתגיעו – בצורת ייעוץ מקצועי והכוונה יעילה, במהלך הניתוח אותו יבצעו צוותים מקצועיים ומנוסים וגם לאחר הניתוח ובזמן ההחלמה, הכל בשביל שתרגישו מעולה לפחות כמו שתיראו לאחר הטיפול.