הגדלת חזה לא רק גודל, גם צורה ופרופורציות

הגדלת חזה, אחד הניתוחים הקוסמטיים המבוקשים והפופולאריים ביותר, מעבר לרצון בחזה גדול יותר, מדובר גם בהקניית צורה ופרופורציות סימטריות לחזה בהתאם למבנה האנטומי ולהעדפות האסתטיות של כל מטופלת. המנתח הפלסטי המיומן יבטיח תוצאה טבעית והרמונית יותר  שתשפר הן את המראה הפיזי ודימוי הגוף והן את הביטחון האישי.

הגדלת חזה: חשיבות צורתו של החזה

בעוד הגדלת החזה נותרה המטרה העיקרית עבור נשים רבות, הרי כיום האישה המודעת לעצמה והבקיעה בנושא הניתוחים הפלסטיים והאסתטיים, אינה מסתפקת רק בהגדלת החזה – זו הזדמנות לטפל ולעצב גם את צורת השדיים. הדבר כולל את קו המתאר של החזה, הסימטריה הכללית והרושם שהחזה יוצר. הגדלת חזה מיטבית לוקחת בחשבון את הקימור הטבעי של החזה, מיקום הפטמות וצללית הגוף הכללית, כשהמטרה היא ליצור מראה מאוזן ואסתטי.

מנתחים מרבים להשתמש בטכניקות ניתוחי חזה ובסוגי שתלים שונים כדי להשיג את הצורה הרצויה. שתלים עגולים, למשל, מספקים יותר מלאות בחלק העליון של השד, בעוד שתלים בצורת דמעה מחקים את השיפוע הטבעי של השד ומקנים לו מראה עדין ואנטומי יותר. הבחירה בין השתלים תלויה ברקמת השד הקיימת, בגמישות העור ובמטרות האסתטיות של המטופלת.

פרופורציות: המפתח למראה טבעי

לפרופורציות תפקיד מרכזי בהשגת תוצאות שיספקו מראה טבעי. בהגדלת חזה ההגעה לפרופורציות הנכונות נעשית תוך התחשבות ביחס שבין השדיים לשאר הגוף. מנתח פלסטי מומחה ומיומן מעריך גורמים כמו רוחב הכתפיים, היחס בין המותניים לירכיים וגובה הגוף הכללי של המטופלת כדי לקבוע את הגודל והצורה המתאימים ביותר של שתלי החזה.

שתל אחד, שעשוי להיראות מושלם על מטופלת מסוימת, עלול להיראות לא פרופורציונלי על מטופלת אחרת. לכן התאמה אישית היא קריטית. על ידי מדידה ותכנון קפדניים המנתח יוכל להבטיח שהשדיים המוגדלים משפרים את קווי הגוף הטבעיים של המטופלת, ולא מעוותים אותם.

הגדלת חזה: סוגי השתלים

שני סוגי השתלים העיקריים הם עגול ואנטומי. הם מלאים בג'ל סיליקון (בעבר נעשה שימוש בסיליקון נוזלי וזה היה רגיש יותר לזמן ופגיע יותר לנזילות) כשגם חתך במעטפת השד לא יגרום לדליפה. השתל הנפוץ ביותר הוא העגול, עם פרופיל בינוני – כזה שבולט מעט קדימה והבסיס שלו אינו רחב מדי. השתל האנטומי, בצורת טיפה, הוא בעל מלאות גדולה יותר  בחלקו התחתון, מה שמקנה מראה טבעי יותר לשד.

התאמה אישית וייעוץ

התהליך  להגדלת חזה אידיאלית מתחיל בייעוץ של מומחה ברפואה פלסטית ואסתטית. המטופלת תדון עם המנתח בציפיותיה, המנתח יבחן את ההיסטוריה הרפואית שלה ויערוך בדיקה גופנית כדי לקבוע מהן האפשרויות הניתוחיות הטובות ביותר. טכנולוגיית הדמיה מתקדמת יכולה לדמות תוצאות פוטנציאליות ולעזור למטופלת לקבל החלטות מושכלות.

תהליך ההתאמה האישי כולל גם את קביעת מיקום החתך והנחת השתל. ניתן לבצע חתכים מתחת לשד, סביב הפטמה או בבית השחי – לכל אחד מהם יתרונות משלו ופוטנציאל הצטלקות אחר. ניתן למקם שתלים מעל או מתחת לשריר החזה, מה שמשפיע על המראה והתחושה הסופיים של השדיים.

השגת הסימטריה המושלמת בניתוח הגדלת חזה

ד"ר אריק זרצקי – מנהל היחידה למיקרוכירורגיה בבית החולים איכילוב ולשעבר יו"ר החברה הישראלית למיקרוכירורגיה, בעל רשת מרפאות פרטיות לניתוחים וטיפולים אסתטיים ומנהל משותף (כירורגיה פלסטית) במרכז לאסתטיקה באיכילוב – אומר כי מניסיונו הרב בניתוחי הגדלת חזה, לאחר הניתוח, שאינו נראה לעין, "הדימוי העצמי של המטופלות משתפר פלאים, הן הרבה יותר בטוחות בעצמן, רואים עליהן שזה עושה להן טוב, הן הולכות בצורה זקופה יותר, קל להן יותר להתאים בגדים, וכמובן הן נהנות כשהן הולכות לים."

כדי להגיע למצב אופטימלי זה מתאים ד"ר זרצקי את השתל לגופה ולשאיפותיה של המטופלת, כך שהחזה החדש ייראה טבעי ומתאים לפרופורציות הגופניות שלה. ברשת המרפאות שלו מציע ד"ר זרצקי ניתוחים פלסטיים מכל הסוגים – מתיחת פנים, הרמת פנים, מתיחת צוואר, הקטנת והגדלת חזה, הרמת חזה, עיצוב ירכיים, מתיחת בטן, ניתוח עפעפיים; טיפולים אסתטיים, ובהם טיפולי בוטוקס, הזרקת חומרי מילוי לפנים, עיצוב שפתיים; ניתוחים מיקרוכירורגיים (העברת רקמות ממקום למקום בגוף); ועוד.

ניתוחי הגדלת החזה של ד"ר זרצקי זכו לפרסום רב בתקשורת. היחס האישי והליווי הצמוד, תוך התאמה מיטבית של הניתוח למנותח/ת באים לביטוי בשלל ההמלצות של לקוחות מרוצים, המשבחים לצד המקצועיות שלו גם את האנושיות והיושרה, תחושת הביטחון והרוגע שהוא משרה, והתוצאות המושלמות.

אז אם גם אתן רוצות להגיע לפרופורציות המושלמות עבורכן – אתן מוזמנות ליהנות מייעוץ מקצועי של מי שפיתח שיטות ניתוחיות מתקדמות והוביל מחקר רפואי חדשני.

התקשרו לקביעת פגישת ייעוץ באווירה חמה ועוטפת: 03-3721913